miercuri, 16 aprilie 2008

FREEDOM!!!!

pentru multi libertatea poate insemna, libertatea cuvantului, a gandurilor, dar pentru mine, in aceasta secunda, reprezinta pur si simplu terminarea unui proiect pt. facultate. Da, banal as putea zice, daca nu m-ar stresa atat de tare ideea ca inca mai am o groaza, la proiectul in sine, mai am si prezentarea power point, de invatat ce am scris , Ah si sa nu uitam, trebuie predat in 2 zile. apoi, jur(pentru anumite persoane) saptamana viitoare daca aveti chef de iesit, de petrecere, de plimbari, voi veni, nu va mai refuz. Acum, o prietena va rade si va spune ca ma stresez prea tare, ca tot timpul invat si plec devreme de la petreceri(lucru pe care recunosc, il cam fac) dar stai sa trec de hopul asta. saptamana viitoare iesim sa sarbatorim ca am terminat cu una.:)
iar acum ca am facut marea pauza de 15 minute pt a informa lumea de nervii mei ma intorc la frauda si contabilitate.:(( sau poate mai stau 10 minute:P

Niciun comentariu: