miercuri, 16 aprilie 2008

NERVI...


Nu mai pot imi crapa capul si nu doar din cauza a ceea ce am scris acum un minut. nu mai suport de dimineatza bormasine si bubuituri, noaptea alte zgomote care nu ma ajuta sa dorm mai deloc si acum mai si miroase oribil pe casa scarii??? offf... cine are un pistol... dar pentru cei care nu ma cunosc sa va explic: stau intr-un bloc dragutz unde la parter am FBI-ul (o batrana care stie si la ce ora merg la WC) care mereu ma urmareste si ma paraste la cine vrea sa stie si cine nu, mai urcam dam de alta care de fiecare data cand ma vede ma intreaba daca ne-am cunoscut(stau de 2 ani aici) dar nu ma uita cand trebuie sa faca schimb de notite cu FBI-ul, mai sus, perete in perete cu dormitorul meu, se lucreaza de la 7-8 dimineatza si noaptea cat ii tine pe cei doi:), iar sus alta pereche care din cand in cand ma inunda, iar noaptea imi tine concert de sunete. iar eu, fata cuminte, ma intreb de ce nu ma lasa astia in pace: fara reparatii, alte dormitoare, fara ochi pe vizor, si mai ales fara bormasine. Fratilor nu mai reparati, ca orium se strica!

acum chiar ma duc la treaba.

2 comentarii:

Zeffy spunea...

Daca n-am avea vecini, n-am mai avea motiv sa mai traim. Vecinii fac totul.. ei ne fac viata mai buna, mai frumoasa, mai ales cand pleaca de acasa.

marijuana21 spunea...

de acord cu partea cand pleaca de acasa.........