duminică, 13 aprilie 2008

o lupta pe liniste si ura

daca inchid ochii indeajuns de tare, daca respir destul de profund, daca imi acopar urechile cu cea mai groasa patura, daca ma chinui, daca ma lupt... ei, si daca fac aceste lucruri? nimic nu se va schimba sau poate da, dar doar pentru cateva secunde, poate 5 sau poate 10 si apoi iarasi: minciunile, privirile rosii de ura, zambete false, amici tradatori, falsitate. asta este ceea ce ma inconjoara, de ce sa lupt, macar merita? nu stiu, poate doar pentru acele 10 sec de liniste si fericire merita sa ma lupt o viata intreaga... o viata intreaga.... suna prea mult si mereu va fi cineva care imi va deschide ochii sau imi va rupe patura si tot chinul la care m-am supus va fi fara rost. si de ce? de ce sa lupt eu impotriva lumii? de ce sa lupti impotriva curentului, de ce sa nu ma las purtata de val? sa scuip si eu venin si apoi sa stau sa vad ce se intampla, de ce sa nu zambesc si eu fals si apoi sa injunghii pe la spate? cred ca unii ar spune ca deja fac asta, si poate chiar au dreptate, poate si cel care arunca cu sabii si cuvinte groaznice e si el atacat si se considera o victima, poate nici nu stie ca si el face la fel. poate... dar nu cred; ei stiu si planifica cum sa atace si orice ai face , numeri in gand, ii dai cateva scatoalce, s-au dus cele 10 secunde si ce credeai tu ca e pace, ca e momentul tau de bucurie e tot o lupta , pe liniste si ura. asa ca luptati cu totii, hai sa ne zbatem! dar niciodata nu stim sub ce zambet se ascund 2 colti gata sa ne insface

3 comentarii:

Zeffy spunea...

si tu ai blog :o

marijuana21 spunea...

da, am crescut...

Alexandra spunea...

Nu fi pesimista, eu nu te stiu asa :)